26 oktober, 2011

Oh! Bring it on!!!

Yeah bajbe!! Yeah!
Förstor t-tröja instoppad i ett par brallor med skärp.
Sportsockra över byxorna i finskor.
Fleecetröja, extratunn, lätt slängd över axeln eller knyten runt magen.
Och sen dessa jävla byxor som ska sitta högt. Men nä fan, fabrikören har valt ett material som är så stretchigt att du måste gå ner en massa storlekar för att få dem att sitta tajt och med detta blir grensömmen kortare och byxorna rutschar ner i något jävla slags Gällivarehäng och min bak åker ut alla möjliga håll, plus att alltid gylfen åker ner ( här demonstrerat.)

Observera även den mycket nedtryckta frisyren pga. cykelhjälm och märket den lämnar i panna.
(ja morsan jag har hjälm nu mera. De kör ju dan på fel håll i det här landet plus att min cykel inte bromsar så bra och är det inte oerotiskt att jag ens måste rättfärdiga mitt hjälmbärnade...fy fan....)

OH! BEHAVE!

6 kommentarer:

Karin sa...

Jag funderade länge på vad det var som kändes så ovanligt... sen kom jag på det... du är helt svartklädd!

Ida sa...

Det här projektet är helt fantastiskt! Fnissar lite för mig själv varje dag och har börjat fundera allvarligt på att ge mig själv påklädningsutmaningar.

Frau J:son sa...

ja men det har ju hänt sen jag kom hit. Vet inte vad det är, men något ligger väl i grunden till att man sticker ut sjukt mycket.
Men det börjar bättra sig. Efter den här omgången av OO kommer jag nog att se annorlunda på mina kläder igen!

Karin sa...

Jag är snarare i ett stadium av "men orka", hade vi inte haft det här projektet hade jag antagligen haft samma kläder under två veckors tid.

Frau J:son sa...

Ida: GÖRT! Vi skulle bli så glada av att se ditt resultat!!

Karin: Ja men berätta om de.
Det är det braiga med att bo i skogen. Ingen ser dig. Märker att det gör en väldigt bekväm!

K. sa...

Min teori håller - inget tjat bara tydlig konsekvent envis hållning...

tids nog har det trängt fram;-)