17 oktober, 2011

Metamorfos mås fisk


Förvandlingen började redan på väg till skolan när min outfit blev hällregnad och fick ges upp snabbt genom nytt införskaffande av torra tights. Sen fick det bytas tillbaka till det blöta på grund av skolarbete som plötsligt resulterade i det vita stadiet till att övergå till strumpstadiet två gånger om.
Så jag har verkligen kämpat och tagit i till dagens tema och förvandlat mig en massa gånger.

Efter idag så konstaterar jag att ska man bo i Glasgow så ska man helst vara en fisk och därför slutar jag dagen som den började; tankar om fiskar och i baddräkt!

4 kommentarer:

Karin sa...

Svarta handskar i duschen, stiligt!

Anonym sa...

jaha, och vad vill ni uppnå med detta? Verkar bara kul för de som klär sig...

Frau J:son sa...

Vad vi vill uppnå?

Inspiration, lekfullhet, nytänkande, omtänkande, glädje, kraft och mod!!!

Men vet du vad Anonym? Detta är inget som vi har patent på. Skrapa ihop ett eget gäng och testa själv!
Visa oss sedan gärna hur det går!!

K. sa...

Uppnå...avundsjuka kanske? Vi är många som bra pratar om vad vi skulle vilja och inte minst om vad andra gör.

Klockan är 07.01 och det är Tisdag - Torrsim, är inget att sträva efter;-)