20 oktober, 2011

TvångsTorsdag



Jag känner mig för det mesta inte alls tvingad i frågan om kläder och klädval. Mitt motto är att man klär sig som man känner sig och att det viktigaste är att man trivs. Jag trivs i allt från spektakulära outfits som skulle beskrivas som kostymiga och teatrala av en del (galna och tokiga av andra) till vardagskläder som jeans och t-shirt. Poängen är att jag nästan aldrig ser några gränser. Det enda som kan tvinga mig, i val av kläder i min vardag, är egentligen vädret. Så halv tio i morse bestämde den frostbitna gräsmattan att idag var en dag för ull och varma kläder. Ibland är det helt enkelt bara dumdristigt att trotsa, plus att jag har det rätt mysigt nu.

2 kommentarer:

Karin sa...

Å, du ser nästan ut som ett litet nystan!

MissAnnaLi sa...

JA! På väg o rulla mot kameran. :)