31 oktober, 2011

Symfonisöndag


Hm hur ska jag förklara det här? Hela situationen och sammanhanget är en symfoni. Rick James kanske man tänker på när pärlperuker kommer på tal. Han var väl inte en symfoniker direkt. Jag lägger inte så särskilt mycket energi på att lyssna på funk heller så då kanske vi kan mötas där på nå vis. Det finns ju många andra att tänka på istället tycker jag.
När jag lyssnar på P2 och de försiktigt basunerar ut att nu blir det musik direkt från Berwaldhallen, ja då blir jag less. Det är ju synd att jag ska reagera så. Men på en lördagkväll vill jag ha SKEPP OHOJ BUFFEL O SKOJ!

2 kommentarer:

anakin sa...

här finns uppenbara likheter:

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/04_02/liztaylorDM0704_228x454.jpg

och är det inte symfoniskt så säg.

Karin sa...

Att ha symfonisöndag på en lördag är ju en symfoni i sig!