20 oktober, 2011

Tvångstorsdag

Tänk om jag någon gång skulle testa att ta på mig alla kläder jag äger. Precis så löd min första tanke när jag vaknade i morse. När jag sedan läste Olles SMS började den här idén växa sig allt starkare, så stark att jag var tvungen att prova. Bestämde mig för att ikläda mig så många t-shirts och toppar som möjligt.

Så här står jag, i 28 stycken t-shirts/toppar/tröjor, samt en ullkofta. 29 plagg var ungefär så mycket jag fick på mig innan jag började få både panik och klaustrofobi. Vad jag inte visste från början var att jag alltså skulle tillverka en egen variant av tvångströja.

4 kommentarer:

MissAnnaLi sa...

Så jävla konstigt för jag tänkte också på det imorse! Men usch va obehagligt det ser ut..

Karin sa...

Oj, konstigt! Vi kanske har kommit till det stadiet nu när vi gått genom våra garderober ett antal gånger?

Det skavde ordentligt i armhålorna!

Karin sa...

Världsrekordet är tydligen 155 t-shirts: http://www.youtube.com/watch?v=r6tlw-oPDBM

Man tänker inte på hur tungt det blir!

MissAnnaLi sa...

Wow! Nu fick jag verkligen tvångstanke att jag vill prova också.