24 oktober, 2011

Missförstådd Måndag


Min dag har kantats av just kanter.
Jag har snubblat över. Vält in i. Sjunkit undan för.
Men inte en enda gång idag har jag känt mig missförstådd.
Snarare tvärtom. Alla förstår mig och håller med.
Kanske är det det som är min missförstådda måndag?
Att min dag missförstod att jag skulle vara misförstådd och inte förstådd.
Jag kan väl inte bestrida ödet?
Dessutom gillar jag dagens förståelser.

Min outfit däremot är baserat på någon slags personlig idé om modebloggande bloggerskors outfits.
Det kommer sig av att jag idag har förstått att det finns många bloggerskor som känner sig missförstådda. Jag skulle kunna skriva en hel del om detta men väljer att låta bli.

Svart fuskskinnjacka, rockigattityd med pälsimitationskrage, oversize tisha och smala svarta byxor såklart. Sunkglamouren slår tillbaka! Yeay.


Inga kommentarer: