02 maj, 2011

Stick ditt Missbrukarpucko måndag!



Idag ser jag ut som vanligt. Av nån konstig anledning så har mitt vanliga utseende, trots att det förändrats genom åren, fått folk att tro att jag säljer knark. Detta har förföljt mig ända sedan jag för ca 14 år sedan började röra mig i dansmusikrelaterade sammanhang. Det kan komma fram flera stycken på en kväll och fråga. Ibland upplyser jag dem vänligt att de har misstagit sig. Ibland blir jag sur. Beklämd blir jag alltid. Ibland försöker jag medvetet klä mig så att folk inte ska tro något sånt. En färgglad snäll å trevlig skjorta tillexempel. Men då tror folk istället att jag är en hippie som säljer LSD. Det enda tricket som funkar för att slippa detta har jag märkt är att vara full. Men jag brukar vara nykter. Det kanske är därför.

NEJ JAG HAR INTE NÅT ATT SÄLJA! Jag är faktiskt snäll din jävel

Inga kommentarer: