09 maj, 2011

Missing Monday!

Det var lite tomt att vakna upp i morse och inte hitta ett välkomnande sms med dagens tema.
Det har varit det som lite har fått en att ställa om sömnen och vakna kl. 7. Egentligen bara av ren nyfikenhet!
Inser med detta även hur lätt det är att skaffa sig rutiner.

Men nu här det dags för examinationer här i Steneby, det är bara Anna och jag som klarar oss undan denna gången. Men nästa år blir det Annas andra gång och min första. Vet inte om jag kan säga att jag längtar direkt.
Jaja...nog om det!

Ville egentligen bara säga tack till alla er som har följt oss och förhoppningsvis på återseende! Man vet aldrig när nästa veckor inleds!

Ha det bra där ute!!

Hej hej!!

/Clara

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack till dig o hälsa detsamma till dina coola kompisar! Ni har verkligen förgyllt min vardag o jag har funderat på vad tema mänskor jag mött på dagarna haft. Grå, gråare eller gråast - o så kommer det ilandes en liten färgglad prick mitt i detta...HURRA för er!!

MissAnnaLi sa...

Oh men det är klart att vi ska komma tillbaka på något sätt! Vi tar bara en konstpaus!!!

havets skugga sa...

Så många måndagar kvar. Missärmåndag, målaråndag, mörk måndag, myskoxemåndag, morsans grismåndag, marknadsmåndag, mustmåndag, mediamåndag, mallig måndag, Marwins måndag, miljoner måndagar! mm mm